ویزای برزیل

ویزای تجاری برزیل

105$

مدارک مورد نیاز :

1. یک قطعه عکس رنگی گرفته شده از روبرو ، تمام رخ ، زمینه سفید سایز 4 × 3 .

2. ترجمه شناسنامه متقاضی و ترجمه سند ازدواج ( اگر زن و شوهر با هم قصد سفر دارند ) .

3. اصل پاسپورت جدید با اعتبار حداقل شش ماه پس از خروج از برزیل و حداقل دو صفحه خالی جهت الصاق ویزا ( اسکن رنگی صفحه اول و صفحاتی از پاسپورت های قدیمی که لیبل ویزا و یا مهر ورود و خروج دارند ) .

4. ترجمه اسناد مالکیت ملک ، آپارتمان ، شرکت ، ویلا ... در صورت دارا بودن .

5. نامه تمکن مالی از بانک با ذکر میزان موجودی حساب بانکی ، نوع حساب و تاریخ افتتاح حساب . پرینت گردش مالی حساب بانکی برای سه ماه اخیر به زبان انگلیسی .

6. گواهی اشتغال به کار روی سربرگ شرکت به زبان انگلیسی با ذکر نام و نام خانوادگی متقاضی همراه با ذکر شماره پاسپورت ، نوع کار و سمت ، حقوق ، مدت زمان اشتغال و مدت زمان مرخصی فرد همراه با گواهی بیمه تامین اجتماعی مرتبط و فیش حقوقی سه ماه آخر .

7. افراد بالای 18 سال اگر به همراه خانواده جهت اخذ ویزای برزیل اقدام می کنند ملزم به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از مدرسه یا دانشگاه هستند و در صورت شاغل بودن باید گواهی اشتغال به کار ارائه دهند .

نکات مهم :

1 . متقاضی جهت درخواست ویزای برزیل باید حداقل یک ماه قبل از سفر اقدام به اخذ ویزای برزیل نماید .

2 . همه مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند و اصل ترجمه ها باید تحویل سفارت برزیل شود .

3 . پروسه زمانی ویزای برزیل معمولا تا بیست روز طول می کشد .

4 . در زمان اخذ ویزای برزیل نیازی به حضور مسافر در سفارت نیست و مصاحبه و انگشت نگاری نیز وجود ندارد .

5 . نوع ویزایی که توسط سفارت برزیل به متقاضی اعطا میشود بستگی به تصمیم سفارت برزیل بر اساس مدارک مسافر دارد ، اما عمدتا ویزای مولتی 3 ماه صادر می شود .

6 . اگر متقاضی زیر 18 سال بدون یکی از والدین یا بدون هیچ کدام از والدین قصد اخذ ویزای برزیل را دارد ، ارائه رضایتنامه محضری از والد یا والدین غایب به سفارت برزیل الزامی است .

7 . هزینه ترجمه مدارک لازمه جهت ارائه به سفارت برزیل به عهده شخص مسافر می باشد . در صورت درخواست مسافر ترجمه مدارک از طریق دارالترجمه های معتبر توسط این شرکت انجام شده و هزینه آن سوای هزینه ویزا و با ارائه فاکتور دارالترجمه از مسافر اخذ می شود .

8 . میزان تمکن مالی برای متقاضی ویزای برزیل برای هر نفر چهل الی پنجاه میلیون تومان توصیه می شود .

9 . اگر متقاضی قصد اخذ ویزای تجاری برزیل را دارد باید مدارک ذیل را به سفارت برزیل ارائه دهد :

الف – دعوتنامه محضری از کمپانی یا موسسه ای در برزیل که متقاضی قصد ملاقات یا تماس با آن شرکت یا شخص در برزیل را دارد .

ب – منابع مالی یا پرینت سه ماهه حساب بانکی متقاضی یا ارائه گواهی از شرکتی که متقاضی در آن کار می کند مبنی بر اینکه کارفرما کل هزینه سفر متقاضی را تقبل می کند همراه با یک معرفی نامه از شرکت که در آن سمت متقاضی و هدف وی از سفر به برزیل ذکر شده باشد .

10 . در صورت عدم صدور ویزا از سوی سفارت برزیل ، هیچ مسئولیتی متوجه این شرکت نمی باشد و هیچ گونه وجهی قابل استرداد نمی باشد .

11 . سایر خدمات ما عبارتند از ویزای شنگن ، کانادا ، امریکا ، انگلستان ، اوکراین ، کرواسی ، بلغارستان ، افریقای جنوبی ، وقت سفارت کشورهای حوزه شنگن و ... .

https://jahangardan.com/ویزا/

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران