ویزای استرالیا

ویزای استرالیا

390$

لیست مدارک مورد نیاز :

1. اسکن یک قطعه عکس 3.5 × 4.5 رنگی زمینه سفید و با کیفیت بالا ، کاملا از روبرو گرفته شده باشد و حد اکثر 6 ماه از آن گذشته باشد .

2. ترجمه تمام صفحات شناسنامه متقاضی همراه با ترجمه کارت ملی پشت و رو و ترجمه سند ازدواج ( اگر زن و شوهر با هم قصد سفر دارند ) .

3. اسکن رنگی پاسپورت های قدیم و جدید ( اسکن رنگی صفحه اول و صفحاتی که لیبل ویزا و یا مهر ورود و خروج دارند ) .

4. ترجمه سوابق کلی بیمه تامین اجتماعی .

5. ترجمه اسناد مالکیت ملک ، آپارتمان ، شرکت ، ویلا ... .

6. اصل گردش حساب 3 ماه اخیر که نشان دهنده میزان درآمد متقاضی باشد به علاوه نامه تمکن مالی به زبان انگلیسی و ممهور به مهر امور بین الملل . در صورتی که گواهی سپرده بلند مدت ، گواهی خرید سهام یا اوراق بها دار و اجاره نامه نیز دارید ، ترجمه آنها را نیز ارائه دهید .

7. مدارک اشتغال به کار :

• حقوق بگیران : نامه اشتغال به کار به زبان انگلیسی ، ترجمه فیش های حقوقی 3 ماه اخیر ، ترجمه آخرین حکم استخدامی برای کارکنان شرکت های دولتی ، ترجمه آگهی تاسیس و آخرین آگهی تغییرات برای کارکنان شرکت های خصوصی .

• بازرگانان ، صاحبان صنایع ، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ها : ترجمه کارت بازرگانی برای بازرگانان ، ترجمه روزنامه های رسمی از بدو تاسیس تا کنون ، ترجمه آخرین آگهی تغییرات و اساسنامه شرکت ، ترجمه لیست سوابق بیمه تامین اجتماعی 3 ماه اخیر کارکنان تحت پوشش .

• ترجمه کارت نظام پزشکی ، پروانه مطب و نامه اشتغال به کار برای پزشکان .

• ترجمه جواز کسب ، پروانه تاسیس ، مجوز مربوطه و یا معرفی نامه از اتحادیه صنف برای کسبه .

• ترجمه کارت وکالت و دفترچه وکالت برای وکلا ، ترجمه گواهی شغلی برای وکلای شاغل در شرکت ها و ادارات .

• ترجمه معرفی نامه از اتحادیه یا تعاونی کشاورزی و دامداری و ترجمه اسناد و مدارک زمین یا مزرعه یا محل فعالیت برای کشاورزان و دامداران .

• ترجمه کارت بازنشستگی ، حکم بازنشستگی و فیش های حقوقی 3 ماه آخر برای بازنشستگان .

• ترجمه اشتغال به تحصیل و کارت دانشجویی به همراه مدارک شغلی و مالی والدین یا همسر برای دانشجویان .

• ترجمه اشتغال به تحصیل به همراه مدارک شغلی و مالی والدین برای دانش آموزان .

8. ترجمه رضایتنامه والدین برای فرزندان زیر 18 سال در صورتی که فرزند به همراه یکی از والدین و یا تنها سفر می کند .

* نامه اشتغال به کار باید به زبان انگلیسی بوده و حتما بر روی سربرگ شرکت تایپ شده باشد و در آن سمت فرد متقاضی ، تاریخ شروع به کار ، مدت خدمت ، میزان حقوق ، تاریخ شروع و پایان مرخصی و رزومه و شرح سوابق فعالیت شرکت از بدو تاسیس تا کنون به طور مختصر ذکر شده و ممهور به مهر شرکت و امضاء فردی باشد که نام ایشان در روزنامه رسمی آمده است .

نکات مهم :

1 . متقاضی اخذ ویزای استرالیا باید حداقل یک ماه قبل از سفر پرونده خود را به طور کامل تحویل آژانس نماید .

2 . پروسه زمانی ویزای استرالیا بعد از انجام انگشت نگاری و عکس برداری در VFS GLOBAL معمولا سه تا چهار هفته طول می کشد .

3 . متقاضی موظف است حداکثر 14 روز پس از سابمیت آنلاین مدارک جهت انگشت نگاری و عکس برداری شخصا به مرکز VFS استرالیا در تهران مراجعه کند .

4 . متقاضی موظف است در موعد مقرر جهت انگشت نگاری و عکس برداری در مرکز VFS تهران حضور داشته باشد ، بدون انگشت نگاری و عکس برداری در VFS GLOBAL درخواست ویزای شما به جریان نمی افتد .

5 . متقاضی باید با هر بار اقدام جهت اخذ ویزای استرالیا به مرکز VFS این کشور در تهران مراجعه نموده و مراحل عکس برداری و انگشت نگاری را طی کند . ( Biometrics برای دفعات بعدی اعتبار ندارد ) .

6 . در مرکز VFS استرالیا در تهران مبلغ 23 یورو بابت خدمات ارائه شده از مسافر اخذ می شود . پرداخت این وجه به صورت نقدی به عهده شخص متقاضی می باشد . این مبلغ صرف نظر از نتیجه درخواست ویزا به هیچ عنوان قابل استرداد نیست .

7 . حضور والدین یا قیم قانونی کودکان زیر 16 سال در مرکز VFS تهران جهت انگشت نگاری و عکس برداری از ایشان الزامی است .

8 . کودکان زیر 5 سال و یا معلولینی که از لحاظ جسمی قادر به انگشت نگاری نیستند ، فقط ملزم به انجام عکس برداری هستند .

9 . هزینه ترجمه مدارک جهت ارائه به سفارت استرالیا به عهده شخص متقاضی می باشد . در صورت درخواست مسافر ترجمه مدارک از طریق دارالترجمه های معتبر توسط این شرکت انجام شده و هزینه آن سوای هزینه ویزا و با ارائه فاکتور دارالترجمه از مسافر اخذ می شود .

10 . در صورت عدم صدور ویزا از سوی سفارت استرالیا ، هیچ مسئولیتی متوجه این شرکت نمی باشد و هیچ گونه وجهی قابل استرداد نیست .

11 . سایر خدمات ما عبارتند از ویزای شنگن ، کانادا ، انگلستان ، امریکا ، افریقای جنوبی ، کرواسی ، اوکراین ، برزیل ، وقت سفارت از تمام کشورهای حوزه شنگن و ... .

https://jahangardan.com/ویزا/

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران