ویزای اتریش

ویزای اتریش

تجاری

230€

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری :

1. اصل پاسپورت جدید امضاء شده با حداقل 6 ماه اعتبار پس از خروج از حوزه شنگن و حداقل دارای دو صفحه خالی جهت الصاق ویزا .

2. دو قطعه عکس رنگی گرفته شده از روبرو ، تمام رخ ، زمینه روشن و بدون روتوش ، سایز 5 mm4 × 5 mm3 که مربوط به 6 ماه گذشته باشد .

3. کپی از صفحه مشخصات و ویزاهای شنگن در پاسپورت های قبلی .

4. اصل و کپی از گواهی جواز کسب ( پروانه وکالت ، کارت نظام مهندسین ، جواز مطب و ... ) و یک نسخه ترجمه آلمانی از این گواهی .

5. اصل گواهی اشتغال به کار صادر شده توسط یک شرکت ایرانی با ذکر سمت ، مدت زمان همکاری ، هدف از سفر به اتریش و موافقت با مرخصی متقاضی در تاریخ سفر .

6. دعوتنامه از شرکت اتریشی که متقاضی قصد بازدید از آن را دارد . دعوتنامه باید شامل تاریخ سفر ، هدف از سفر و محل اقامت متقاضی باشد . اگر شرکت دعوت کننده محل اقامت خاصی را برای متقاضی در نظر نگرفته باشد ، مسافر ملزم به رزرو هتل در بازه زمانی حضور در اتریش می باشد . متقاضی اخذ ویزای تجاری اتریش ملزم به ارائه دعوتنامه الکترونیکی ( EVE یا GVE ) می باشد ( به این نوع دعوتنامه ها اظهارنامه الکترونیکی مسئولیت و یا ضمانت نامه الکترونیکی نیز می گویند ) . نحوه اخذ این نوع دعوتنامه بدین صورت است که نماینده شرکت اتریشی با مراجعه به پلیس منطقه استقرار شرکت دعوتنامه را تنظیم می کند . سپس این دعوتنامه به طور اتوماتیک طی مدت چهل و هشت ساعت به سفارت اتریش در تهران ارسال خواهد شد .

7. مدارک شغلی متقاضی :

• اگر متقاضی کارمند است : قرارداد کاری یا گواهی اشتغال به کار مهر و امضاء شده روی سربرگ شرکت با ذکر تاریخ و اطلاعات تماس شرکت . این نامه باید شامل اسم کامل ، سمت ، میزان حقوق ماهانه ، مدت زمان همکاری و اظهار موافقت با مرخصی متقاضی باشد . فیش حقوقی شش ماه آخر ، لیست کلی سابقه بیمه تامین اجتماعی .

• اگر متقاضی خویش فرما / صاحب شرکت است : جواز کسب معتبر یا مجوز فعالیت ( پروانه وکالت ، جواز تاسیس مطب ، کارت نظام مهندسین و ... ) ، آگهی روزنامه رسمی شرکت همراه با آگهی آخرین تغییرات ، لیست بیمه ، رسید پرداخت آخرین برگه مالیاتی ، در مورد صاحبان شرکت لطفا اصل پرینت حساب شرکت متعلق به شش ماه آخر ارائه شود .

• دانشجویان : گواهی اشتغال به تحصیل همراه با ذکر موافقت مدیریت دانشگاه مبنی بر اعطای مرخصی در تاریخ سفر به اتریش ، کارت دانشجویی .

8. اصل پرینت حساب بانکی متقاضی مربوط به 6 ماه گذشته همراه با نامه تمکن مالی به زبان انگلیسی . در صورتی که حساب سپرده نیز دارید ، علاوه بر گواهی حساب سپرده ، لطفا گردش 6 ماهه حسابی که سود سپرده شما به آن واریز می شود را به سفارت ارائه دهید .

9. اگر منبع درآمد مداومی مثل اجاره ملک یا سود سهام و مشابه اینها دارید ، لطفا مستندات این منابع درآمد را ارائه دهید .

10. ترجمه اسناد مالکیت ملک ، آپارتمان ، شرکت ، ویلا و ... در صورت دارا بودن ( سند ملکی اجباری نیست اما اگر سند ملکی دارید ، ارائه دهید ) .

11. ترجمه تمامی صفحات شناسنامه متقاضی .

نکات مهم :

1 . متقاضی جهت درخواست ویزای اتریش باید حداقل یک ماه قبل از سفر شخصا به مرکز انگشت نگاری اتریش در تهران مراجعه نماید .

2 . متقاضیان نمی توانند شش ماه زود تر از تاریخ سفر خود جهت اخذ ویزا اقدام کنند .

3 . پروسه زمانی ویزای اتریش معمولا تا 21 روز طول می کشد .

4 . افرادی که ملیت ایرانی ندارند ، در صورتیکه اقامت معتبر ایران را داشته باشند ، می توانند درخواست ویزای خود را ثبت نمایند . لطفا توجه داشته باشید که اقامت از ویزا متفاوت بوده و می بایست از تاریخ برگشت مسافر حداقل دارای سه ماه اعتبار باشد . لطفا جواز اقامت قانونی در ایران را ارائه دهید .

5 . پرداخت مبلغ 105 یورو در روز انگشت نگاری به ازای هر نفر بابت هزینه صندوق سفارت و مرکز انگشت نگاری اتریش به عهده شخص متقاضی می باشد . این مبلغ صرف نظر از صدور یا عدم صدور ویزا غیر قابل استرداد می باشد .

6 . همه مدارک باید به زبان آلمانی ترجمه شوند . هزینه ترجمه مدارک لازمه جهت ارائه به سفارت اتریش به عهده شخص مسافر می باشد . در صورت درخواست مسافر ترجمه مدارک از طریق دارالترجمه های معتبر توسط این شرکت انجام شده و هزینه آن سوای هزینه ویزا بوده و با ارائه فاکتور دارالترجمه از مسافر اخذ می شود .

7 . در صورت عدم صدور ویزا از سوی سفارت اتریش ، هیچ مسئولیتی متوجه این شرکت نمی باشد و هیچ گونه وجهی قابل استرداد نمی باشد .

8 . سایر خدمات ما عبارتند از ویزای کانادا ، انگلستان ، امریکا ، اوکراین ، برزیل ، مکزیک ، کره جنوبی ، ژاپن ، استرالیا ، آفریقای جنوبی ، بلغارستان ، کرواسی ، وقت سفارت از تمامی کشور های حوزه شنگن و ... .

https://jahangardan.com/ویزا/

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران