بهترین مقاصد توریستی در جهان کدامند ؟

در جهان بسیاری از مقاصد گردشگری بسیار زیبا و جذاب وجود دارند. اما برخی از این مقاصد به دلیل طبیعت خیره کننده، تاریخچه فرهنگی، آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد بسیار شناخته شده هستند. در اینجا بهترین مقاصد توریستی در جهان را معرفی می کنیم.

1. پاریس، فرانسه:

پاریس شهر عاشقان، تاریخچه، هنر، معماری و موزه‌های بزرگ است. برج ایفل، موزه لوور، نوتردام و کافه های شناور روی سن ریور همه جاذبه های بسیار شناخته شده در این شهر زیبا هستند.

2. رم، ایتالیا:

رم شهر باستانی، با آثار باستانی بسیار زیبا و با شکوه است. کلیسای سنت پترو، کلیسای واتیکان، آرک دی تریومف و کلیسای پانتئون همه جاذبه‌های شناخته شده در این شهر بزرگ هستند.

بهترین مقاصد توریستی در جهان کدامند ؟

3. دبی، امارات متحده عربی:

دبی شهری است با جاذبه‌های تفریحی بسیار زیبا، از جمله برج خلیفه، بزرگترین ساعت جهان و فروشگاه های بزرگ.

4. نیویورک، ایالات متحده آمریکا:

نیویورک شهری است با زندگی شلوغ، با موزه‌های بزرگ، فروشگاه‌های لوکس و جاذبه‌های گردشگری مانند برج آزادی، سانترال پارک و موزه مدرن هنر.

5. سیدنی، استرالیا:

سیدنی یک شهر با طبیعت زیبا و جاذبه‌های تفریحی بسیار است. جاذبه‌های شناخته شده در این شهر شامل کلیسای اسمیت، سد بزرگ کوئینزلند و برج سیدنی هستند.

بهترین مقاصد توریستی در جهان کدامند ؟

6. لندن، انگلستان:

لندن شهری است با تاریخچه فرهنگی و آثار باستانی بسیار. کاخ بکینگهام، تاور بریج و موزه بریتانیای بزرگ همه جاذبه‌های شناخته شده در این شهر هستند.

7. بانکوک، تایلند:

بانکوک شهری است با فرهنگ محلی و جاذبه‌های تفریحی زیاد. بازارهای شبانه، کاخ چیترادا و معابد بودا همه جاذبه‌های شناخته شده در این شهر هستند.

8. کیوتو، ژاپن:

کیوتو شهری با فرهنگ ژاپنی و آثار باستانی بسیار است. معابد قدیمی، گلدان طلا و قصر امپراتوری همه جاذبه‌های شناخته شده در این شهر هستند.

9. ریو دو ژانیرو، برزیل:

ریو دو ژانیرو شهری است با طبیعت زیبا و جاذبه‌های تفریحی بسیار. ساحل کوپاکابانا، شهر مسابقات المپیک 2016 و کریستو ردمپتور همه جاذبه‌های شناخته شده در این شهر هستند.

10. بالی، اندونزی:

بالی شهری است با طبیعت زیبا و جاذبه‌های تفریحی بسیار. جزایر خلیج بنتنگ، معابد هندو و رستوران‌های محلی همه جاذبه‌های شناخته شده در این شهر هستند.

نویسنده : محمد جواد گنجی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران