بلیط تخفیف دار برای شهروندان ارشد

تخفیف برای مسافران بالای 60 سال( شهروندان ارشد) را چگونه میتوان تهیه کرد؟

بلیط تخفیف دار برای شهروندان ارشد

شرکتهایی هواپیمایی تخفیفاتی را برای مسافران در نظر گرفته اند که تخفیف دانشجویی و تخفیف شهروندان بالای 60سال از آن جمله است.

درصد تخفیف برای مسافران بالای 60 سال( شهروندان ارشد) چقدر است؟

درصد تخفیف در شرکتهای هواپیمایی متفاوت است که با توجه به نرخ پرواز رقم قابل توجهی است.بیشتر شرکتهای هوایی که از ایران پرواز دارند این تخفیف را ارائه می دهند.

آیا این تخفیف را میتوان از روی سایت فروش بلیط خرید کرد؟

مسافران زمانی که از سایت های آنلاین اقدام به خرید بلیط می کنند (safaronlines.ir) تخفیفات فوق برایشان نمایش داده نمی شود و اطلاعاتی هم از این نوع تخفیف ها در اختیارشان قرار نمی گیرد .لذا جهت بهره بردن از تخفیف شهروندان بالای 60 سال بهترین روش این است که با آژانس مسافرتی خودتان (09029725577)تماس بگیرید و درخواست خرید بلیط با این تخفیف را داشته باشید.

چه شرکتهای هواپیمایی این تخفیف را ارائه می دهند؟

شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، ماهان ،قطر ایرویز،ترکیش،امارات و ... تخفیف شهروندان ارشد بالای 60 سال را ارائه می دهند .

آژانس مسافرتی جهانگردان با بهره بردن از نیروهای متخصص ، امکان استفاده از تخفیف های موجود در شرکتهای هواپیمایی را برای شما فراهم می کنند. با استفاده از این تخفیف مسافران می توانند از خدمات دیگری که در پرواز به صورت رایگان ارائه می شود مانند ویلچر ، خدمات فرودگاهی ، راهنمایی و کمک جهت پیداکردن پروازهای ترانزیت ،لانج های فرودگاهی(پذیرایی در فرودگاه) و کارت باشگاه مسافران کثیر السفر (پر سفر) استفاده کنند.برای استفاده از این تخفیف تصویر پاسپورت خود را از طریق راه های ارتباطی به همکاران ما برسانید تا آنها جهت رزرو شما مقدمات لازم را انجام دهند.ضمناً مسافران ارشد جهت تشکیل و تکمیل رزرو خود و همچنین صدور بلیط نیاز به اطلاعات تماس ،شامل شماره تلفن ثابت و همراه، نشانی مقصد و پست الکترونیک دارند .

نویسنده : محمد جواد گنجی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران